Monday, June 20, 2011

Biografi Seorang "SAGI"

Salam Perkenalan Buat Semua....!!

Adalah sesuatu yang memelikkan, profile diri aku diletakkan di tengah2 cerita. Aku pon x terfikir nk letak biografi ni masa mula2 buat blog. Ye lah, byk sgt benda nk cerita, tapi sampai lupa nk bgtau buat pembaca semua siapakah gerangan penulis BLOG ni....!!(maksudnya lebih detail larrrrr.........!!)...hahaha....xp

Aku jenis seorang yg simple, but suka utk mengikuti FESYEN semasa....suka berjalan-jalan ke shopping complex, tgk baju2 yg laen dari yg laen...prinsip aku ialah "TAK SUKA SAMA DGN ORG LAEN"...it is better you find something different from others because people will remeber you with your own STYLE and CHARACTER...!!Okeh, tu serba sedikit prinsip aku....di bwah ni ialah biodata aku......slmt berkenalan kengkawan.....sesungguhnya aku masih baru dalam dunia blog...ceeewwwaaahhhhhh......hhahaha.....=)

Azim Ajim

Inilah aku.......terus-terang cakap, aku byk sgt kwn, tapi x semua nya dikira sbg sahabat....masa time gelak2, ha, tu mmg byk............tapi...........bila time sedih, ada la 2 or 3 orang....yg tu lah dipanggil sahabat.....

Nama : Muhammad Azim Bin Che Ali

Tempat Lahir : Hospital Besar Alor Setar, Kedah.

Tarikh Lahir : 6 Disember 1990

Horoskop : SAGITARIUS

Sijil : UPSR, PMR, SPM, DIPLOMA

byk tu jer yg boleh kongsi....alamat and no tefon, sendiri cari...haha.....just joke........kalu korang nk tau attitude aku jenis mcm mana, sesuai lah dgn tajuk blog aku, " Biografi Seorang SAGI ".....almost thing about mine include in picture below :


DESEMBER

Ini ialah bulan kelahiran aku.....byk benda yg disebutkan dlm ni, kena dgn aku....bkn aku nk perasan diri, tp almost thing bila aku cuba kaji diri aku ni jenis yg mcm mana, ni lah dia...........and aku nk share gmbr yg aku rasa cukup menarik bersesuaian dgn horoskop aku.....hihi...

SAGITARIUS

Inilah horoskop kelahiran aku.......sbg seorang yg dilahirkan utk "MEMANAH"..!!apa2 jua yg diimpikan, akan diusahakan smpai dpt......itulah kuasa PANAHAN seorang Sagitarius......tak kira lah dalam apa jua bidang sekalipun....apa yg diimpikan, itulah yg HARUS dicapai.....pelajaran, kerja, kawan, cinta and anything....but, satu prinsip yg menghalalkan semua ini ialah "MATLAMAT TIDAK MENGHALALKAN CARA"....apa2 pon, utk mencapai semua benda tu, mestilah tidak menyakiti sapa2 pon....hhmmm.....

CINTA

AKADEMIK

KERJAYA

Semua nih, ialah style aku......always and will be always.....huhu.....and satu lg, aku bercita-cita utk menjadi pakar psikolosi.....aku suka mendekati manusia, lebih2 lagi mengenali sikap, attidute, dan  jugak membantu menyelesaikan mslh diorang.....aku jd HAPPY bila dpt tlg org, eventhough kita hanya suggest....kan?!tapi, kalu bleh hulur tgn, itulah yg mensti dibuat dulu...........=)

PSIKOLOGI

contoh gmbr tgh "menasihati" org.......BLA......BLA........BLA.........hahahaha......=P

Ok lah, itu la sedikit sebanyak berkenaan dengan diri aku.....apa2 mslh, put your comment, kita settle dkt blog nih....hahaha.....gurau2 yer.......jgn mara...............................bye2.....

~~~~~~~~~~~WASALAM~~~~~~~~~~~




No comments:

Post a Comment